Spausdinti

Klientų aptarnavimo specialistas

Kokie iššūkiai Tavęs laukia?

• aptarnausi privačius bei verslo klientus, užtikrinsi aukštą aptarnavimo kokybę;

• parduosi pašto, finansines ir kitas paslaugas;

• teiksi informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką;

• rengsi atliktų darbų dienos ataskaitas.

• darbo krūvis – iki 40 val. per savaitę;

• darbo grafikas  – slankusis.

 

Mes tikimės, kad Tu:

• esi orientuotas į klientą ir rezultatus;

• esi sąžiningas, pareigingas, atsakingai žiūri į pavestas užduotis;

• turi darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje – tai būtų didelis privalumas;

• puikiai supranti ir kalbi lietuviškai.

 

Ką mes Tau siūlome:

• stabilią darbo vietą sparčiai tobulėjančioje bendrovėje;

• apmokymus neturintiems darbo patirties;

• jei esi pasiryžęs tobulėti, mes duosime tau darbui reikalingų žinių ir patirties;

• laiku mokamą atlyginimą ir papildomus priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų.

 

Grįžti