Spausdinti

Kokius duomenis privaloma pateikti Lietuvos pašto darbuotojams, norint sėkmingai deklaruoti?

Importuojamų prekių muitinei vertei nustatyti turi būti pateikti prekių įsigijimo ir transportavimo (siuntimo) dokumentai, todėl užsakant prekes internetu būtina, kad internetinės parduotuvės atstovas prie siunčiamos siuntos pridėtų sandorį pagrindžiantį dokumentą (sąskaitą, sąskaitą faktūrą ir pan. (angl. invoice) bei prekių siuntimo išlaidų sumą anglų kalba (shipping expenses) (dažniausiai ši suma būna sąskaitoje). Kol nurodyti muitiniam tikrinimui reikalingi dokumentai negauti, neįmanoma apskaičiuoti mokesčių, todėl pašto siunta negali būti atiduodama gavėjui. „PayPal“ mokėjimo išrašas gali būti pateikiamas muitinei tik tuo atveju, jeigu jame nurodyti reikiami duomenys: pašto siuntos gavėjas, siuntėjas, prekių pavadinimai, vertė, transportavimo (siuntimo) išlaidos bei pateiktas tos operacijos išrašas iš el. bankininkystės sistemų. Jei siunčiatės prekių, kurių paskirtis specifinė, kartu su dokumentais reikia pateikti prekės pavadinimą lietuvių kalba bei trumpai aprašyti jos paskirtį (paprasčiausias būdas – pridėti prekės specifikaciją (aprašymą), kurį dažniausiai be problemų galima rasti internetinėje parduotuvėje arba gamintojo internetiniame puslapyje).
Per AB Lietuvos paštą gautas siuntas klientai atsiima ir importo mokesčius sumoka pašte, iš kurio gavo pranešimą apie gautą siuntą.