Modernūs laiškininkai vilniečius dažniau „pagaus“ namuose

2018-09-06

„Gyventojų korespondencija, siuntomis ir kitomis paslaugomis Lietuvos paštas rūpinasi jau 100 metų – per tą laiką pasikeitė ne tik technologijos, bet ir vartotojų poreikiai bei lūkesčiai dėl gaunamų paslaugų kokybės. Veikiame itin konkurencingoje ir dinamiškoje aplinkoje, todėl privalome visada būti vienu žingsniu priekyje – modernaus laiškininko projektas yra tik vienas iš mūsų vystomų projektų, pagerinančių Lietuvos pašto klientų patirtį. Šiuo metu gyventojams paslaugas planšetėse įdiegta išmaniąja programėle teikia 120 miesto laiškininkų miesteliuose ir 120 laiškininkų regionuose, o nuo šiol – ir 50 miesto laiškininkų numatytuose mikrorajonuose Vilniuje“, – sako Lietuvos pašto Korporatyvinių reikalų departamento vadovė V. Budrienė.

Pasak V. Budrienės, viena pagrindinių šio sprendimo naudų gyventojams – duomenų bazėje kaupiama suteiktų paslaugų istorija, padėsianti sumažinti „namuose nerasto adresato“ atvejus. Kadangi informacinėje sistemoje fiksuojamos gyventojams suteiktos paslaugos, laiškininkai iš buvusių siuntų pristatymo duomenų matys, kuriuo laiku gavėjas dažniausiai atsiimdavo korespondenciją, ir nurodytu adresu vyks panašiu metu, jeigu nebus nurodyta kitaip. Planuojama, kad dėl šio sistemos patobulinimo siuntų bus pristatoma daugiau, nes laiškininkai gavėjus dažniau „pagaus“ namuose.

Kad pagerintų miesto laiškininkų darbo sąlygas, Lietuvos paštas juos aprūpino ne tik planšetėmis, bet ir specialiais visoms oro sąlygoms bei mechaniniams pažeidimams atspariais krepšiais ir nešiojamais spausdintuvais – vienas toks komplektas kainuoja 700 eurų. Į šį projektą jau investuota 203 tūkst. eurų planšetėms įsigyti bei daugiau nei 300 tūkst. eurų programinei įrangai sukurti ir sklandžiai jos veiklai palaikyti.

„Planuojame, kad visos laiškininko vizito metu atliktos operacijos vyks greičiau, sumažės žmogiškos klaidos faktorius pildant ir saugant dokumentus, efektyviau bus sprendžiamos gautos klientųpretenzijos ir atsakoma į užklausas, nes visa informacija pašto sistemoje bus registruojama realiu laiku, o paslaugų istorija saugoma bendroje duomenų bazėje. Šis projektas padės didinti ir paslaugų kokybės kontrolę, nes pagal planšetės duomenis bus galima atsekti, kada paštininkas buvo nuvykęs reikiamu adresu – tai aktualu mažinant nusiskundimų dėl laiku nepristatytos korespondencijos skaičių“, – naudas gyventojams vardija Lietuvos pašto Korporatyvinių reikalų departamento vadovė V. Budrienė.

Šiuo metu Vilniuje laiškininkai su planšetėmis gyventojus aptarnauja Užupyje, Valakampiuose, Bajoruose, Balsiuose, Babynuose, Santariškėse, Karoliniškėse, Viršuliškėse, Justiniškėse ir Datiškių gatvėje Pašilaičių mikrorajone. Artimiausiu metu planuojama šį projektą vykdyti ir Kaune.

Valstybės valdoma akcinė bendrovė Lietuvos paštas turi tankiausią pašto paslaugų teikimo vietų tinklą šalyje. Lietuvos paštas teikia pašto, logistikos ir finansinio tarpininkavimo paslaugas.

Buvo naudinga? Dalinkitės: