Spausdinti

Pernai Lietuvos pašto įmonių grupė uždirbo 1,6 mln. eurų

2018-04-27

Valstybės valdomos akcinės bendrovės Lietuvos pašto įmonių grupė, audituotais duomenimis, pernai uždirbo 1,6 mln. eurų grynojo pelno. 2016 metais grupės grynasis pelnas siekė 19 tūkst. eurų. 2017 m. grupės pardavimo pajamos buvo 76,9 mln. eurų, tai yra 7,0 proc. didesnės nei 2016-aisiais.

 

Tačiau Lietuvos pašto įmonių grupės vadovybė ketina per einamuosius finansinius metus tikslinti dalies įmonės turto tikrąją vertę, dėl kurios auditas finansinėse ataskaitose yra pareiškęs sąlyginę nuomonę. Šio  turto balansinė vertė siekia 2,97 mln. eurų.

2017 m. įmonių grupės pardavimo pajamos buvo 76,9 mln. eurų, iš kurių pajamos už pašto paslaugas sudarė 62,5 proc. Palyginti su 2016 metais, pašto paslaugų pajamos išaugo 11,3 proc. dėl padidėjusios fiziniams asmenims suteiktų daiktų siuntimo paslaugų apimties.

„Pernai Lietuvos paštas sėkmingai diegė pašto paslaugų teikimą lengvinančias elektronines priemones, tęsė pašto tinklo modernizavimo darbus, dalyje šalies kaimiškų vietovių įvedė atnaujintą pašto paslaugų teikimo modelį. 2017-aisiais stiprindama pozicijas rinkoje bendrovė daugiausia dėmesio skyrė klientų aptarnavimo gerinimui: buvo patobulintas informavimas apie siuntų gavimą trumpąja SMS žinute, pradėjus diegti parašo planšetes optimizuotas siuntų išdavimo procesas, toliau sėkmingai vykdyta siuntų savitarnos terminalų „LP EXPRESS“ tinklo plėtra“, – teigė Lietuvos pašto generalinė direktorė Asta Sungailienė.

Pernai augo Lietuvos pašto patronuojamosios įmonės UAB „Baltic Post“ kurjerių paslaugų kiekis, jų per įmonių grupę suteikta 8,0 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Palyginti su 2016-aisiais, pernai per „LP EXPRESS“ siuntų savitarnos terminalus buvo išsiųsta ir gauta 48 proc. daugiau siuntų, o per „LP EPXRESS“ kurjerius siųstų ir pristatytų siuntų srautas padidėjo 24 proc. Beveik pusė visų pernai terminalais siųstų siuntų buvo pirkiniai iš elektroninių parduotuvių.

2017 m. pajamų už finansines paslaugas gauta 3,7 proc. daugiau negu 2016-aisiais. Ženkliausiai – 17,7 proc. – išaugo vietinių ir tarptautinių pinigų perlaidų, siunčiamų per Lietuvos paštą, srautas. Pajamų iš pensijų, pašalpų ir kt. išmokų pristatymo kasmet mažėja – 2017 m., palyginti su 2016-aisiais, jų sumažėjo 2,1 proc.

„Esame pasiryžę laipsniškai gerinti Lietuvos pašto darbuotojų darbo sąlygas, skirti dar daugiau dėmesio ir investicijų kasdienio darbo kokybei gerinti, pasitenkinimui darbu didinti. Lietuvos paštas turi tapti vieta, kur kiekvienas darbuotojas jaučia, kad jo atliekamas darbas yra reikalingas, vertinamas ir tinkamai atlyginamas.

Drauge dėsime dar daugiau pastangų abipusiam dialogui su klientais megzti. Planuojame diegti ir plėsti naujus elektroninių paslaugų teikimo kanalus, užtikrinti kokybišką jų veikimą. Sieksime, kad organizacija būtų atvira, pažangi ir išlaikytų aukščiausią teikiamų paslaugų standartą“, – pažymėjo Lietuvos pašto vadovė.

Valstybės valdoma akcinė bendrovė Lietuvos paštas turi tankiausią pašto paslaugų teikimo vietų tinklą šalyje. Lietuvos paštas teikia pašto, logistikos ir finansinio tarpininkavimo paslaugas.