Komunikacijos vadybininkas (-ė) klientų aptarnavimo ir pardavimų palaikymo grupėje


Jei žinai, kas yra tinkama vidinė komunikacija, esi kūrybiškas, entuziastingas ir ryžtingas, nori išmėginti jėgas įgyvendindamas savo idėjas ir būti aktyvus dalyvis besikeičiančioje organizacijoje – Mes Tavęs laukiame!

 

Šiuo metu prie mūsų energingos bei ambicingos pašto tinklo komandos kviečiamas prisijungti Komunikacijos vadybininkas (-ė) klientų aptarnavimo ir pardavimų palaikymo grupėje:

 

Tavęs laukiantys iššūkiai:

  • Būsi pirmasis, kuris supažindins klientų aptarnavimo darbuotojus su naujomis paslaugomis, paslaugų pokyčiais ir kitomis svarbiomis naujienomis, būtinomis aptarnaujant klientą;
  • Rūpinsiesi, kad klientus aptarnaujantiems darbuotojams pateikta informacija būtų aiški, aktuali, savalaikė bei lengvai pasiekiama, ir taip prisidėsi prie kokybiško klientų aptarnavimo;
  • Inicijuosi ir diegsi naujus klientus aptarnaujančių darbuotojų informavimo sprendimus ir priemones;
  • Pagal kompetenciją konsultuosi kolegas dėl efektyvaus ir kokybiško klientus aptarnaujančių darbuotojų informavimo;
  • Dalyvausi naujų paslaugų ar pokyčių diegimo grupėse ir būsi atsakingas už paslaugos / pokyčių įvedimą klientų aptarnavimo tinkle;
  • Analizuosi pašto tinklo vidinius procesus ir teikiamų paslaugų kokybę, teiksi siūlymus jų tobulinimui ir inicijuosi pokyčių įgyvendinimą tinkle.

 

Mes tikimės, kad Tu:

  • Turi patirties komunikacijos, paslaugų kūrimo, projektų valdymo, veiklos procesų valdymo srityse (mažmeninių paslaugų teikimo srityje - privalumas);
  • Supranti, kaip pristatyti paslaugą klientus aptarnaujantiems darbuotojams;
  • Esi įgijęs aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
  • Pasižymi puikiais komunikavimo bei labai gerais planavimo ir organizavimo įgūdžiais;
  • Esi iniciatyvus, komunikabilus, sklandžiai, aiškiai dėstai savo mintis raštu ir žodžiu;
  • Labai gerai valdai MS Office paketo programas.

 

Tau siūlome:

  • Įdomų, dinamišką, pilną iššūkių darbą;
  • Galimybę prisidėti prie atsinaujinančios organizacijos pokyčių bei juos inicijuoti;
  • Galimybę įgyvendinti profesinius tikslus patikimoje ir perspektyvioje organizacijoje;
  • Kompetencijas ir darbo rezultatus atitinkantį atlyginimą;
  • Darbo užmokestis – nuo 1100 Eur (neatskaičius mokesčių).

 

Jei susidomėjai, atsiųsk savo CV el. paštu atrankos@post.lt  su nuoroda: „Komunikacijos vadybininkas (-ė) klientų aptarnavimo ir pardavimų palaikymo grupėje“.

 

Konfidencialumą garantuojame. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.

 

Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis akcinei bendrovei Lietuvos paštui. Šie asmens duomenys tvarkomi atrankos į bendrovės darbuotojus vykdymo tikslu ir sutikimo pagrindu iki atrankos proceso pabaigos. Pozicijų, į kurias atranka vykdoma nuolat ir nenutrūkstamai, atveju Jūsų pateikti asmens duomenys bus saugomi 1 metus nuo duomenų gavimo dienos. Informacija apie šias pareigybes ir kita informacija apie asmens duomenų tvarkymą: https://www.post.lt/lt/privatumo-politika

Jei tai Tu, kandidatuok

Siųsti cv
Buvo naudinga? Dalinkitės: