Pokalbių konsultanto funkcionalumo veikimui reikalingi pasirenkami (funkciniai) slapukai, žr. „Slapukų nustatymai“

Paskolos

Paštuose vos per keliolika minučių galima pasinaudoti bankų ar lizingo bendrovių vartojimo kreditų, refinansavimo, autolizingo, pirkimo išsimokėtinai finansinėmis paslaugomis.

Kodėl verta skolintis pas mus?

Rinkitės iš kelių bendrovių pasiūlymų
Rinkitės iš kelių bendrovių pasiūlymų

Teikiame įvairių bendrovių kreditavimo paslaugas, todėl galėsite palyginti ir pasirinkti Jums palankiausias kreditavimo sąlygas.

Paskolos sutartis per 15 minučių
Paskolos sutartis per 15 minučių

Paskolos sutartis sudarysite vos per kelias minutes ir pasirinkus paskolą grynaisiais, pinigus išmokėsime iš karto arba jie bus pervesti į banko sąskaitą.

Įmokų mokėjimas
Įmokų mokėjimas

Pašto skyriuose galima sumokėti įmoką kreditoriui už paskolą.

Sąlygos ir kainos

Kaina

Accordion content 1.

 

 

GENERAL FINANCING BANKAS

image

Norėdami gauti vartojimo paskolą, rinkitės bendrovės GENERAL FINANCING BANKO paslaugas. Jūsų mokumas bus operatyviai ir patogiai įvertintas vos per kelias minutes, o pasiskolinti galėsite nuo 100 Eur iki 25 000 Eur pervedimu ir iki 3 000 Eur grynaisiais.
Norėdami grąžinti paskolą anksčiau nei numatyta sutartyje, Jūs tai galėsite padaryti be jokių papildomų mokesčių.
GENERAL FINANCING BANKO vartojimo paskolą verta rinktis, nes:

  • atsakymą dėl vartojimo paskolos suteikimo pateikiame iš karto;
  • pinigus pervesime į Jūsų nurodytą asmeninę banko sąskaitą tą pačią dieną arba kitą darbo dieną;
  • galėsite pasirinkti mokėjimo terminą iki 7 metų;
  • nereikia įkeisti turto;
  • pirmąją įmoką galėsite atidėti iki 3 mėnesių;
  • galėsite naudotis vienu plačiausių įmokų surinkimo tinklu.

Norint gauti vartojimo paskolą, reikia turėti vieną iš asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų:

  • Lietuvos Respublikos piliečio pasą;
  • asmens tapatybės kortelę.

Primename, kad vartojimo paskolą gali gauti asmenys:

  • dirbantys pagal darbo sutartį;
  • dirbantys pagal terminuotą darbo sutartį;
  • statutiniai valstybės tarnautojai;
  • statutiniai valstybės tarnautojai, šiuo metu išėję į pensiją;
  • statutiniai valstybės tarnautojai, esantys vaiko priežiūros atostogose;
  • tolimųjų reisų vairuotojai;
  • dirbantys pagal individualią veiklą ar verslo liudijimą;
  • individualių įmonių savininkai;
  • ūkininkai;
  • gaunantys „Sodros“ mokamas nuolatines išmokas (pensijas, pašalpas ir pan.);
  • gaunantys savivaldybės mokamas socialines išmokas;
  • gaunantys doktorantūros stipendijas;
  • dirbantys užsienyje.
SB lizingas

SB_lizingas

„Pinigai dabar!“ – tai „SB lizingo“ vartojimo paskolos paslauga, kuria galima pasinaudoti Lietuvos pašto skyriuose. Vartojimo paskolą galima gauti grynaisiais pinigais arba pavedimu į Jūsų banko sąskaitą bet kuriame Lietuvos pašto klientų aptarnavimo skyriuje.
Sudarę vartojimo paskolos sutartį, grynaisiais galite gauti nuo 70 Eur iki 3000 Eur sumą, į savo banko sąskaitą – nuo 70 Eur iki 6000 Eur. Sutartį galite sudaryti iki 5 metų laikotarpiui, o nusprendę įmokas sumokėti anksčiau sutartyje numatyto laiko, tai galėsite padaryti nemokamai!
Norint pasinaudoti „SB lizingo“ teikiama paslauga, tereikia pateikti asmens tapatybę liudijantį dokumentą. Atsakymą dėl vartojimo paskolos suteikimo ir sutarties sudarymo gausite iš karto, o paskolą grynaisiais pinigais gausite vos per keletą minučių!
Daugiau informacijos apie vartojimo paskolos sutarties sąlygas ir įkainius teiraukitės pašto skyriuose.
Pastaba: UAB „SB lizingas“ pasilieka teisę prašyti papildomų dokumentų.

 
 
Kaina

Siuntimo tarifai į šalis: Airiją, Albaniją, Austriją, Azerbaidžaną, Baltarusiją, Belgiją, Bosniją ir Hercegoviną, Bulgariją, Čekiją, Estiją, Graikiją, Gruziją, Gvadelupą, Ispaniją, Italiją, Juodkalniją, Kazachstaną, Kiprą, Kirgiziją, Kosovą, Kroatiją, Latviją, Lenkiją, Lietuvą, Liuksemburgą, Makedoniją, Maltą, Martiniką, Moldaviją, Nyderlandus, Prancūziją, Prancūzijos Gvianą, Portugaliją, Rumuniją, Rusiją, Sen Bartelemi, Sen Marteną, Serbiją, Slovakiją, Slovėniją, Suomiją, Švediją, Tadžikiją, Turkmėniją, Ukrainą, Uzbekiją, Vengriją, Vokietiją.

 

Kaina siunčiant į kitas šalis

Šalys į kurias galima siųsti pinigus

Accordion content 1.

Sąlygos

Šią Paslaugą teikia „Western Union Payment Services Ireland Limited“ („WUPSIL“ arba „Western Union“) per įgaliotų agentų (toliau – agentų) tinklą Europos ekonominėje erdvėje (EEE). Svarbias kasdienes veiklos funkcijas „WUPSIL“ teikia kiti juridiniai subjektai, priklausantys Western Union grupei, bei atrinkti trečiųjų šalių paslaugu teikėjai. „WUPSIL“ yra „Western Union“ dukterinė bendrovė, įsteigta pagal Airijos teisę, kurios buveinės adresas: Unit 9, Richview Business Park, Clonskeagh, Dublin 14, Ireland.

„Western Union Payment Services Ireland Limited“ priežiūrą atlieka Airijos centrinis bankas (toliau – Centrinis bankas). „WUPSIL“ yra įtrauktas į Centrinio banko tvarkomą mokėjimo paslaugų teikėjų registrą kaip mokėjimo paslaugų teikėjas, kurio numeris E0471360. Daugiau informacijos rasite  www.centralbank.ie.

„Western Union“ teikia vietines ir tarptautines pinigų perlaidų paslaugas. Pradedant pinigų siuntimo ar gavimo operaciją, pateikus reikiamą asmens tapatybės dokumentą ir pasirašius perlaidos kvitą, Jūs sutinkate, kad pinigų perlaida būtų įvykdyta. Prieš patvirtinant pinigų perlaidos išsiuntimą, Jūs būsite informuotas apie maksimalią užsakymo vykdymo trukmę, už pinigų perlaidos mokėtinų mokesčių dydį ir valiutų keitimo kursą tuo pačiu būdu, kuriuo Jūs pateikėte pinigų perlaidos užsakymą. Jūs privalote pranešti savo gavėjui apie pinigų perlaidą bei siuntėjo vardą ir pavardę, perlaidos kilmės šalį, apytikslę sumą, pinigų perlaidos kontrolinį numerį (MTCN) bei kitas teritorijoje taikomas sąlygas ar reikalavimus.

Paslaugomis galite naudotis tik suėjus 18 metų. Galiojantys įstatymai draudžia pinigų perlaidos paslaugos teikėjams turėti verslo santykių su tam tikrais fiziniais asmenimis ir šalims, „Western Union“ tokiems asmenims ir tokioms šalims paslaugų nesuteikia. „Western Union“ privalo tikrinti visas operacijas pagal šalių ir teritorijų, kuriose vykdo savo veiklą, vyriausybių pateiktus vardų ir pavardžių sąrašus, įskaitant, bet neapsiribojant, JAV Iždo departamento užsienio lėšų kontrolės biuro (OFAC) ir Europos Sąjungos pateiktus sąrašus. Nustačius galimo sutapimo atvejį, „Western Union“ privalo ištirti operaciją ir įsitikinti, kad asmuo, kurio duomenys sutampa, yra atitinkamame sąraše nurodytas asmuo. Atskirais atvejais iš klientų pareikalaujama pateikti papildomus asmens dokumentus ir kitą informaciją, dėl ko gali būti vėluojama atlikti operacijas. Šis teisinis reikalavimas taikomas visoms „Western Union“ atliekamoms operacijoms. Dėl išsamesnės informacijos kreipkitės telefonu 8 800 330 86*.

Išmokėjimo sąlygos ir atsakomybė. Pinigai išmokami asmeniui, kurį „Western Union“ ar jos agentas laiko turinčiu teisę gauti pinigų perlaidą. Pinigai gali būti išmokami, net jei gavėjo užpildytame blanke yra smulkių klaidų, bet ne tuo atveju, jei nurodytas neteisingas MTCN numeris. Pinigai gali būti išmokami tik tada, kai patikrinamas gavėjo vyriausybės išduotas asmens tapatybės dokumentas su nuotrauka, o gavėjas nurodo visus „Western Union“ reikalaujamus duomenis apie pinigų perlaidą, įskaitant apytikslę gaunamą sumą, siuntėjo vardą ir pavardę, teisingą MTCN (pinigų perlaidos kontrolinį numerį) bei šalį, iš kurios siunčiami pinigai. „Western Union“ įsipareigojimas Jums bus įvykdytas, kai tik siunčiama pinigų suma bus išmokėta asmeniui, kuris nurodė anksčiau išvardytus perlaidos  duomenis. „Western Union“ turi atidžiai patikrinti gavėjo nurodytus perlaidos duomenis bei pateiktą asmens dokumentą ir gali nesutikti išmokėti pinigų, jei kyla pagrįstų abejonių dėl anksčiau paminėto asmens dokumento tikrumo.

Jūs privalote įsitikinti, kad Jūsų pateikiami duomenys yra tikslūs, išsamūs ir įskaitomi. Jūs privalote pasirūpinti, kad perlaidos duomenys netaptų žinomi niekam kitam, išskyrus perlaidos gavėją. „Western Union“ rekomenduoja siųsti pinigus tik pažįstamiems asmenims. „Western Union“ negarantuoja prekių ar paslaugų, už kurias buvo sumokėta pinigų perlaidomis, pristatymo ar tinkamumo.

Nedelsdami susisiekite su „Western Union“ telefonu 8 800 330 86*, jei manote, kad Jūsų perlaidos duomenys buvo pavogti, jie dingo ar buvo nukopijuoti. Iki tol, kol pranešite „Western Union“ apie praradimą, vagystę arba netinkamą naudojimą, tik Jūs esate atsakingas, jei (i) Jūs perdavėte perlaidos duomenis asmenims, kurie nėra gavėjai, ir tai prisidėjo prie netinkamo jų panaudojimo arba (ii) iš karto nepranešėte apie praradimą, vagystę arba netinkamą panaudojimą, arba (iii) elgėtės, siekdami apgauti, neteisėtai arba labai aplaidžiai.

„Western Union“ yra atsakinga tik už nuostolius, patirtus dėl tyčinio nusižengimo ar savo arba agentų darbuotojų nerūpestingumo atliekant operacijas pagal taikytinus įstatymus. „Western Union“, jos dukterinėms bendrovėms bei užsienyje veikiantiems agentams atsakomybė nėra taikoma smulkiais aplaidumo atvejais. „Western Union“ atsakomybė apsiriboja tik pagrįstai numatomais nuostoliais, neviršijančiais 500 eurų sumos (neįskaitant perlaidos sumos ir mokesčių). „Western Union“ niekada neneša atsakomybės, jei Jūs tyčia arba per aplaidumą atskleidžiate perlaidos duomenis asmenims, kurie nėra perlaidos gavėjai. „Western Union“ jokiais atvejais neatsako už nenugalimos jėgos (Force Majeure) aplinkybėmis (apimančiomis telekomunikacinių ryšių gedimus, neramumus, karus bei kitus įvykius), ar kitomis aplinkybėmis, kurių „Western Union“ negali paveikti (pvz., streikai ar vyriausybinių institucijų išduoti nurodymai) patirtus nuostolius.

Kai „Western Union“ agentas priima čekį, kredito ar debeto kortelę ar kitą ne grynųjų pinigų mokėjimo priemonę, kurios mokumas nepatvirtintas, nei „Western Union“, nei jos agentai neįsipareigoja vykdyti pinigų pervedimo operacijos ar išmokėti pinigų, kai nepatvirtintas pateiktos priemonės mokumas.

Be to, nei „Western Union“, nei jos agentai neatsako už nuostolius, kurie gali atsirasti dėl pinigų perlaidos neišmokėjimo dėl to, kad „Western Union“ ar jos agentai priėmė mokėjimą  ne grynaisiais pinigais arba dėl to, kad pinigų perlaida buvo įvykdyta tik tada, kai „Western Union“ ar jos agentai galėjo išgryninti konkrečią perlaidą.

„Western Union“ ir jos agentai gali atsisakyti suteikti Paslaugas bet kuriam asmeniui nenurodydami atsisakymo priežasties, siekiant  užkirsti kelią sukčiavimui, pinigų plovimui ar terorizmo finansavimui, arba laikantis galiojančių įstatymų, teisėsaugos ar vyriausybinių institucijų reikalavimų.

Atsižvelgiant į įstatymų arba kitų teisės aktų reikalavimus, galimybė atsiimti lėšas gavėjui atsiranda vėliausiai kitos darbo dienos pabaigoje, t.y. kitą darbo dieną po to, kai  „Western Union“ ar jos agentas priėmė siunčiamą pinigų sumą ir pinigų siuntimo mokesčius („išsiuntimo data“), laikantis įstatymais numatytų ir norminių reikalavimų. Pinigų perlaidoms, kurios vykdomos pagal popierinius blankus, terminas prasitęsia dar viena darbo diena. Galimybė atsiimti pinigus gavėjui atsiranda ne vėliau kaip ketvirtą darbo dieną nuo išsiuntimo datos, jei (i) pinigai siunčiami už EEE ribų arba (ii) jei operacijos metu daugiau nei vieną kartą perskaičiuojama valiuta tarp euro ir ES ar EEE narės valstybės, kuri nepriklauso euro zonai, valiutos, arba (iii) atliekant galimą tarptautinę pinigų perlaidą ne eurais.

Įprastas pinigų perlaidas paprastai galima atsiimti per kelias minutes, jei nebuvo pasirinkta uždelsti paslaugos suteikimą. Tokiu atveju galimybė gavėjui atsiimti pinigus atsiranda vėliau, po ne ilgiau nei 24 valandų nuo pinigų išsiuntimo, atsižvelgiant į uždelsimo varianto pasirinkimą. Pinigų siuntimas gali vėluoti arba Paslaugos gali būti neteikiamos dėl toliau išvardintų priežasčių, tokių kaip, siunčiamos sumos dydis, perlaidos paskirties šalis, valiutos pasirinkimas, vietos priežiūros institucijų reikalavimai, asmens identifikavimo ypatumai, aptarnavimo valandos agento teritorijoje, skirtingos laiko zonos arba parinktys, kurios užvilkina operacijos vykdymą. Tam tikromis aplinkybėmis taikomi kiti apribojimai. Norėdami gauti daugiau informacijos, skambinkite telefonu 8 800 330 86*.

Duomenis apie mokesčius ir rinkliavas, kuriuos turite sumokėti „Western Union“ už Paslaugą, bei taikomus valiutų keitimo kursus rasite perlaidos kvite. Pinigų perlaidos paprastai išmokamos pinigų gavėjo šalies valiuta (kai kuriose šalyse perlaidas galima išmokėti tik kita valiuta). Faktinis valiutos keitimo kursas nustatomas perlaidos išsiuntimo metu. Visos valiutos perskaičiuojamos pagal tuo metu galiojantį „Western Union“ valiutų keitimo kursą. Tačiau pagal kai kurių šalių vietos įstatymus gali būti nurodomas tik apytikslis valiutos kursas, o faktinis kursas yra nustatomas perlaidos išmokėjimo metu. Valiutų keitimo kursą „Western Union“ apskaičiuoja prie rinkoje taikomų tarpbankinių kursų pridėdama maržą. „Western Union“ ir jos agentai uždirba ir iš valiutų keitimo operacijų. Daugelis valiutų keitimo kursų koreguojami keletą kartų per dieną pagal pasaulyje finansų rinkoje vyraujančius kursus. Kiek leidžia įstatymai, „Western Union“ gali iš pinigų perlaidos sumos išskaičiuoti administravimo mokestį, jei perlaida nebuvo atsiimta per vienerius metus nuo išsiuntimo. Norėdami gauti daugiau informacijos, skambinkite telefonu 8 800 330 86*.

Gavėjui gali būti taikomi papildomi mokesčiai, jei jis pasirenka siuntėjo perduodamas lėšas gauti mobiliuoju telefonu arba į sąskaitą. Gavėjo sutartis su savo mobiliojo ryšio paslaugų, mobiliosios pinigų sąskaitos arba banko sąskaitos teikėju reglamentuoja santykius ir nustato jų teises, atsakomybę, mokesčius, gautų lėšų valdymo galimybes bei apribojimus. Jei banko sąskaitos arba mobiliojo telefono numeris neatitinka gavėjo vardo ir pavardės, lėšos įskaitomos į siuntėjo nurodytą sąskaitą. „Western Union“ nėra atsakinga už siuntėjui ar sąskaitos turėtojui vietos ar tarpinių finansinių paslaugų tiekėjų taikomus mokesčius, valiutos keitimo kursą keičiant į valiutą, kuri nėra vietos valiuta, bei jų veiksmus arba neveikimą. „Western Union“ kai kuriose šalyse siūlo nemokamą informavimo SMS žinute paslaugą, nurodančią siuntėjui, kad gavėjas atsiėmė perlaidą arba gavėjui – kad perlaidą galima atsiimti. Jeigu siuntėjas arba gavėjas nori būti informuotas SMS trumpąja žinute apie perlaidos išmokėjimą arba apie galimybę atsiimti perlaidą, „Western Union“ nėra atsakinga už jokius dėl SMS žinutės siuntimo siuntėjui arba gavėjui atsirandančius mokesčius, o mobiliojo ryšio paslaugos teikėjo mokesčius sumoka pats siuntėjas arba gavėjas.

Interesų konfliktas. „WUPSIL“ teikia Paslaugą savo klientams. Dėl pinigų siuntimo paslaugų paprastai nekyla interesų konfliktų, kuriuose slypėtų pavojus daryti įtaką klientų interesams. Jei vis dėlto kyla interesų konfliktas, kurio sąžiningai negalima išvengti, „WUPSIL“ privalo pateikti klientui informaciją apie interesų konflikto bendrą pobūdį ir (arba) priežastį ir įsitikinti, kad konfliktas neturės neigiamos įtakos kliento interesams. Norėdami gauti daugiau informacijos, skambinkite telefonu 8 800 330 86*.

Sustabdymas ir grąžinimas. Jūs galite atšaukti operaciją agento veiklos vietoje arba paskambinę telefonu 8 800 330 86* tol, kol gavėjas pasiima pinigus arba, jei perlaida vykdoma per banką – tol, kol „Western Union“ nepervedė lėšų bendradarbiaujančiam bankui. Po atšaukimo „Western Union“ grąžina bendrą sumą, atskaitydama Paslaugos teikimo mokesčius. Paprastai pinigų grąžinimas užtrunka iki dešimties darbo dienų. Jei pinigai gavėjui nebuvo išmokėti per 45 dienas, Jūs turite teisę laišku arba el. laišku pareikalauti iš „WUPSIL“ grąžinti pinigų perlaidos bendrą sumą. Pinigų pervedimo mokestį pagal gautą Jūsų laišką ar el. laišką „Western Union“ grąžina tais atvejais, kai gavėjas negali gauti perlaidos per anksčiau nurodytus terminus, atsižvelgiant į „Force Majeure“ ir kitas nuo „Western Union“ (ar agentų) nepriklausančias  priežastis, įskaitant teisės aktų reikalavimus, blogas oro sąlygas arba telekomunikacinių ryšio priemonių gedimus. Kai kurių perlaidų išmokėjimas gali vėluoti dėl JAV ar kitų įstatymų taikymo.

Jei turite skundų, manydami, kad buvo padaryta klaida, arba turite klausimų apie Paslaugą, kreipkitės į mus telefonu 8 800 330 86*, siųskite mums el. laišką adresu lithuania.customer@westernunion.com arba kreipkitės per mūsų tinklalapį www.westernunion.com. Mes įvertinsime Jūsų nusiskundimus ar pageidavimus ir suteiksime jums atsakymą per 15 darbo dienų. Jei atsakymas Jūsų netenkina, turite teisę savo skundą pateikti Airijos finansinių paslaugų ombudsmenui adresu 3rd Floor, Lincoln House, Lincoln Place, Dublin 2, Irland arba telefonu +353 1 662 0899, arba el. laišku adresu enquiries@financialombudsman.ie, arba atsakingai vyriausybinei vietos institucijai. Tokių institucijų kontaktinius duomenis rasite: http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/national-out-of-court-bodies/index_en.htm

„Western Union“ Jūsų asmeninius duomenis naudos ir apdoros taip, kaip nurodyta Privatumo nuostatų pareiškime, su kuriuo jūs aiškiai sutinkate.

* Nuo pirmadienio iki sekmadienio 9-24 valandomis. Skambučio kaina priklauso nuo Jūsų turimo mokėjimo plano.

Autoriaus teisės © 2017 „WESTERN UNION HOLDINGS, INC.“ Visos teisės saugomos.

Kaip išsiųsti
  • Kreipkitės į bet kurį „PayPost“ skyrių ar paštą ir su savimi turėkite galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
  • Darbuotojui nurodykite siunčiamą pinigų sumą ir gavėjo duomenis.
  • Gautą 10 (dešimties) skaitmenų perlaidos kontrolinį numerį (MTCN) praneškite gavėjui.
Kaip atsiimti
  • Kreipkitės į bet kurį „PayPost“ skyrių ar paštą ir su savimi turėkite galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
  • Darbuotojui pasakykite 10 (dešimties) skaitmenų perlaidos kontrolinį numerį (MTCN), laukiamą perlaidos (pinigų) sumą eurais, siuntėjo vardą ir pavardę, išsiuntimo šalį.

 

 

 

 

 

 

 

Svarbu!

  • Paskolos suteikiamos asmenims ne jaunesniems nei 18 metų.
  • Su savimi turėkite asmens tapatybės kortelę, Lietuvos Respublikos pasą ar leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje.
  • Jeigu esate susituokęs (-usi) ir atvyksite kartu su sutuoktine (-iu), turėsite galimybę pasiskolinti didesnę sumą.

 

Dažniausiai užduodami klausimai

Daugiau atsakymų

Paslaugą teikia