skambinant iš Lietuvos
skambinant iš užsienio
darbo dienomis nuo 8 iki 19 val.
šeštadieniais nuo 9 iki 16 val.
Kiekvienas laikmetis diktuoja savus pokyčius, todėl atsižvelgdamas į juos Lietuvos paštas pasiūlė naują pašto paslaugų teikimo formą – mobilųjį laiškininką. Ši paslauga pritaikyta kintantiems žmonių poreikiams ir besikeičiančiai demografinei šalies situacijai.
Pastebima, kad gyventojų siuntimo įpročiai stipriai keičiasi. Tiek kurjeriai, tiek laiškininkai pristato vis daugiau siuntų, kurias dauguma žmonių nori gauti tiesiai į namus.
Klientams vis dažniau renkantis alternatyvius siuntimo būdus, kartu smarkiai mažėja jų srautai pašto skyriuose. Ši tendencija ypatingai jaučiama kaimiškų vietovių pašto skyriuose.
Mažesnių miestelių gyventojai jau įprato savo namuose apsilankiusiam laiškininkui, įprastai pristatančiam siuntas ar spaudos leidinius, sumokėti mokesčius ar įsigyti iš jo reikalingų buities prekių. Net 7 iš 10 minėtų paslaugų šiandien yra suteikiamos gyventojų namuose.
Be to, neretai kaimiškose vietovėse iki artimiausio pašto skyriaus tenka keliauti keliolika kilometrų. Mobiliojo laiškininko paslauga pašto skyrių priartina arčiau kliento ir leidžia jam sutaupyti laiko.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Pagrindinis skirtumas yra tas, kad mobilųjį laiškininką galima išsikviesti į namus, o įprasto laiškininko – ne.
Mobilieji laiškininkai, kurie yra aprūpinti šiuolaikiška įranga, gyventojų namuose gali suteikti ir kitas paslaugas, kurios dabar yra prieinamos tik pašto skyriuose: gali priimti siuntas ir laiškus išsiuntimui, priimti prenumeratos užsakymus, pristatyti ir išmokėti vietines pinigų perlaidas.
Be to, kaip ir įprastas laiškininkas, mobilusis laiškininkas pristato spaudą, gautas siuntas ar laiškus – dėl šių paslaugų mobiliojo laiškininko atskirai išsikviesti nereikia, jis atvyksta pats.
Mobilusis laiškininkas, kaip ir kiti laiškininkai, taip pat pristato ir gyventojų pensijas, kurias prieš tai dažniausiai reikėdavo atsiimti atvykus į pašto skyrių.
Išsikvietus mobilųjį laiškininką klientas iš jo taip pat gali įsigyti įvairių namų apyvokos daiktų, higienos priemonių, tekstilės bei kitų prekių. Su platesniu prekių asortimentu gali supažindinti atvykęs mobilusis laiškininkas.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Mobilųjį laiškininką galima išsikviesti paskambinus trumpuoju numeriu 1842 arba +370 700 55400. Jau kitą mobiliojo laiškininko darbo dieną po iškvietimo konkrečioje teritorijoje dirbantis mobilusis laiškininkas nemokamai atvyks į namus ir suteiks visas reikalingas pašto paslaugas.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Lietuvos paštas siekia, kad klientams būtų užtikrintos aukščiausios kokybės paslaugos ir klientų aptarnavimas. Tą galima įgyvendinti tik nuosekliai sekant visą paslaugų suteikimo procesą – nuo skambučio iškviečiant mobilųjį laiškininką, registracijos, vizito iki užduoties įvykdymo. Lietuvos paštas negali užtikrinti kokybiškos paslaugos, kai skambinama tiesiogiai laiškininkui. Dėl to mobilieji laiškininkai iškviečiami per bendrą iškvietimų registravimo sistemą.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Mobilųjį laiškininką galima išsikviesti ir į savo darbovietę ar kitą sutartą vietą, jei ji yra mobiliojo laiškininko aptarnaujamoje teritorijoje.
Taip pat siuntas gyventojai kviečiami patogiai registruoti ir Lietuvos pašto savitarnoje lpexpress.lt. Joje galima pasirinkti tinkamiausią siuntimo būdą, iš anksto sužinoti preliminarią siuntos išsiuntimo kainą, apmokėti siuntimo išlaidas, atsispausdinti siuntos lipduką ir greitai bei patogiai jas perduoti atvykusiam mobiliam laiškininkui.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Visą informaciją apie PVM lengvatos panaikinimą mažos vertės prekėms, atvykstančioms iš ne ES šalių, šių prekių deklaravimo ir mokesčių apmokėjimo taisykles galite rasti specialiame Lietuvos pašto puslapyje.
Taip pat naudingos informacijos galima rasti Europos Komisijos (EK) puslapyje.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Jeigu negalite siuntos išsiųsti dėl techninių kliūčių, pinigus susigrąžinsite užpildę Pinigų grąžinimo formą, kurią rasite čia.
Atkreipiame dėmesį: formą dėl pinigų grąžinimo už e. savitarnoje ar paštomate įsigytą ir nepanaudotą siuntos lipduką galima pildyti per 14 kalendorinių dienų nuo lipduko įsigijimo dienos.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Mokėjimo sąskaita buvo nepopuliari paslauga Lietuvos pašte. Bendrovė koncentruojasi į vartotojų poreikius atitinkančias paslaugas. Sąskaitos sutartis bus nutraukta ir esamos bankų sąskaitos uždarytos 2019 m. birželio 1 d. Pabrėžtina, kad nuo 2019 m. vasario 1 d. nebeveiks prieiga prie „Mano finansai“ paskyros, todėl nuo 2019 m. vasario 1 d. iki 2019 m. gegužės 31 d. visus įprastinius veiksmus su sąskaita galėsite atlikti tik pašto skyriuose.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Jūsų pinigai yra saugūs. Visi klientai, turintys lėšų mokėjimo sąskaitoje, turi ne vėliau kaip iki 2019 gegužės 31 d. 15:00 val. pervesti turimus pinigus į savo sąskaitą, esančią pas kitą mokėjimo paslaugų teikėją Lietuvoje arba užsienyje, arba atvykti į artimiausią pašto skyrių, kuriame galėsite išsiimti lėšas iš mokėjimo sąskaitos ar jas pervesti į sąskaitą, esančią pas kitą mokėjimo paslaugų teikėją. Taip pat galite pateikti prašymą pervesti lėšas, pasirašydami prašymą kvalifikuotu elektroniniu parašu ir atsiųsdami jį el. paštu giro@post.lt.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Jeigu 2019 m. gegužės 31 d. mokėjimo sąskaitoje neturėsite lėšų, Jūsų mokėjimo sąskaitą uždarysime automatiškai ir Jums jokių papildomų veiksmų, susijusių su mokėjimo sąskaitos uždarymu, imtis nereikės. Jeigu savo mokėjimo sąskaitoje laikote lėšų, atvykę į Lietuvos pašto skyrių po 2019 m. gegužės 31 d. 15:00 val. galėsite pateikti prašymą dėl lėšų likučio, buvusio mokėjimo sąskaitoje, pervedimo į sąskaitą, esančią pas kitą mokėjimo paslaugų teikėją Lietuvoje arba užsienyje. Su savimi būtinai turėkite galiojantį vieną iš asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų:
Jeigu atstovaujate juridinį asmenį pateikite:
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Jūs turite pasirinkti jums patogų kitą mokėjimo paslaugų teikėją ir atsidaryti sąskaitą. Naujos sąskaitos numerį (IBAN) turite pateikti trečiosioms šalims (pavyzdžiui darbdaviui), kurie į jūsų sąskaitą perveda lėšas.
Jeigu gaunate pensiją ar pašalpą iš Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (Sodra) - apie pasikeitusią sąskaitą informuokite Sodrą, atvykdami į bet kurį Sodros priimamąjį skyrių su asmens tapatybę patvirtinančiu dokumentu.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Rekomenduojame išsisaugoti pastarųjų trejų metų mokėjimo sąskaitos išrašus (informaciją apie atliktas mokėjimo operacijas) iš „Mano finansai“ paskyros iki 2019 gegužės 31 d. Norėdami gauti tokius išrašus taip pat galite kreiptis į pašto skyrius.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Akcinė bendrovė Lietuvos paštas ir toliau pristatys pensijas pensininkams į namus ir išmokės jas savo skyriuose.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Akcinė bendrovė Lietuvos paštas ir toliau teiks visas kitas finansines paslaugas, t. y. pensijų ir išmokų išmokėjimą ir pristatymą, perlaidas, įmokų surinkimą, kreditus, draudimą.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Visi mokėjimai į mokėjimo sąskaitą atlikti po 2019 m. gegužės 31 d. bus grąžinti mokėtojui.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Jei turite klausimų ar pageidaujate gauti papildomos informacijos, susisiekite su mumis tel. 1842 (skambinant iš užsienio +370 5 233 3060). Jūsų skambučių laukiame pirmadieniais – penktadieniais nuo 8.00 iki 18.00 val., šeštadieniais nuo 9.00 iki 16.00 val.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
LP EXPRESS paštomatai yra skirti tiek fiziniams, tiek juridiniams klientams. Fiziniai klientai gali išsiųsti ir gauti siuntą nesudarydami jokių sutarčių ir be įsipareigojimų, užtenka turėti paruoštą siųsti siuntą ir banko kortelę.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
* Jeigu siunta įdedama į paštomatą iki ant jo nurodyto siuntų surinkimo laiko.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Siuntos iš trečiųjų šalių, kurioms taikomi importo mokesčiai, dar iki pristatymo turės būti apmokėtos per Lietuvos pašto savitarną – tik sumokėjus mokesčius jos perduodamos pristatymui. Pristatymas vykdomas įprasta tvarka į pašto skyrių arba pagal galimybes į paštomatus, atsiimant siuntą mokėti nereikės.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Gavėjas siuntą iš paštomato turi atsiimti per 72 val. nuo siuntos pristatymo į paštomatą momento.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Siunta paštomate saugoma 72 val. Per tą laiką neatsiėmus siuntos, ją paima kurjeris, o siuntos gavėjui išsiunčiama SMS žinutė su nuoroda ir paaiškinimu, kaip nukreipti siuntą į šį ar kitą paštomatą pakartotiniam pristatymui. Nukreipimą galima padaryti per 4 dienas nuo SMS žinutės gavimo. To nepadarius per nurodytą laiką – siunta bus grąžinta siuntėjui.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Nepavykus pašto siuntos pristatyti į paštomatą dėl per didelio siuntos dydžio ji saugoma AB Lietuvos paštas paslaugų teikimo vietoje 15 (penkiolika) kalendorinių dienų. Apie tai klientas yra informuojamas. Siuntos saugojimo terminui pasibaigus siunta bus grąžinta siuntėjui.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Jeigu negalite siuntos išsiųsti dėl techninių kliūčių, pinigus susigrąžinsite užpildę Pinigų grąžinimo formą, kurią rasite čia.
Atkreipiame dėmesį: formą dėl pinigų grąžinimo už e. savitarnoje ar paštomate įsigytą ir nepanaudotą siuntos lipduką galima pildyti per 14 kalendorinių dienų nuo lipduko įsigijimo dienos.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Klientų aptarnavimo skyriuje galite pasinaudoti autolizingo paslauga iki 84 mėnesių terminui.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Norint kreiptis dėl lizingo turite pateikti pasą ar asmens tapatybės kortelę.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Naudojantis mūsų partnerių automobilių lizingo paslaugomis automobilį galite registruoti savo vardu.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Naudojantis mūsų partnerių automobilių lizingo paslaugomis automobilio KASKO draudimas nėra būtinas.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Naudojantis mūsų partnerių automobilių lizingo paslaugomis automobilio įkeisti nereikia.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Žmogus, norintis gauti autolizingą, turi pateikti galiojančią asmens tapatybės kortelę arba Lietuvos Respublikos piliečio pasą, arba leidimą nuolat ar laikinai gyventi Lietuvoje. Daugelis kredito bendrovių išduoda tik pateikus Lietuvos respublikos pasą ar asmens tapatybės kortelę. Prireikus, galime paprašyti pateikti papildomus dokumentus, kurių reikalauja kredito bendrovės. Asmens duomenys yra naudojami asmens tapatybei nustatyti bei atliekant kliento mokumo vertinimą, kurį atlieka mūsų partneriai, be kurio autolizingas nėra suteikiamas.
Jeigu esate susituokęs, bus vertinamas Jūsų šeimos kreditingumas, t.y. atsižvelgiama į bendrus sutuoktinių įsipareigojimus finansų įstaigoms. Pateikus sutuoktinio sutikimą dėl asmens duomenų tvarkymo bus vertinamos ir sutuoktinio pajamos. Nesant šio sutikimo, kreditingumo vertinimo metu Jūsų pajamos bus dalinamos per pusę.
Jei Jūsų mokumas įvertinamas teigiamai, Jūs turėsite pateikti tikslų savo gyvenamosios vietos adresą, teisingą mobiliojo telefono numerį, jei turite - elektroninio pašto adresą ir, jei vartojimo kreditas imamas pavedimu, savo asmeninės banko sąskaitos numerį. Ši informacija įtraukiama į sutartį ir yra reikalinga norint suteikti autolizingą.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Jeigu esate susituokęs, bus vertinamas visos šeimos, t.y. tiek jūsų, tiek jūsų sutuoktinio, turimi finansiniai įsipareigojimai. Galite rinktis pajamų vertinimo būdą:
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Autolizingas gali būti suteikiamas pastovias pajamas ar išmokas gaunantiems Lietuvos piliečiams. Kliento mokumą automatiškai įvertina kredito bendrovių, su kuriomis dirbame, informacinės sistemos ir pranešimu nurodo priežastį, dėl kurios negali būti suteiktas autolizingas. Tai gali būti nepakankamos pajamos, įsiskolinimas kitoms įstaigoms, per trumpas darbo stažas paskutinėje darbovietėje, bloga asmens kredito istorija ar kitos priežastys.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Lietuvos pašto skyriuje galite gauti kreditą nuo 70 eurų.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Lietuvos pašto skyriuje galite gauti kreditą iki 84 mėn.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Norint gauti kreditą Jums reikia pateikti pasą arba asmens tapatybės kortelę. Kai kurios kredito bendrovės išduoda kreditą ir pateikus leidimą nuolat gyventi Lietuvoje. Prireikus, galime paprašyti pateikti papildomus dokumentus, kurių reikalauja kredito bendrovės.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Jei kreditą norite gauti grynaisiais - pinigus gausite iškart pasirašius sutartį. Jei kreditą norėsite gauti į pavedimu, pinigus gausite priklausomai nuo Jūsų pasirinktos kredito bendrovės pavedimų periodiškumo.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Jeigu esate susituokęs, bus vertinamas visos šeimos, t.y. tiek jūsų, tiek jūsų sutuoktinio, turimi finansiniai įsipareigojimai. Galite rinktis pajamų vertinimo būdą:
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Kreditas gali būti suteikiamas pastovias pajamas ar išmokas gaunantiems Lietuvos piliečiams. Kliento mokumą automatiškai įvertina kredito bendrovių, su kuriomis dirbame, informacinės sistemos ir pranešimu nurodo priežastį, dėl kurios negali būti suteiktas kreditas. Tai gali būti nepakankamos pajamos, įsiskolinimas kitoms įstaigoms, per trumpas darbo stažas paskutinėje darbovietėje, bloga asmens kredito istorija ar kitos priežastys.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Galite kreiptis į Lietuvos pašto skyrių dėl refinansavimo. Tai yra naujos paskolos paėmimas, kai naujoji paskola panaudojama anksčiau paimtoms ir neapmokėtoms paskoloms padengti su galimybe pasiskolinti papildomai.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Western union pinigų perlaidai išsiųsti ar atsiimti Jums užtenka pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą: Lietuvos Respublikos piliečio pasą, užsienio valstybės piliečio pasą, Lietuvos Respublikos tarnybinis pasą, Lietuvos Respublikos užsieniečio pasą, Europos Sąjungos valstybės narės piliečio pasą, Lietuvos Respublikos asmens tapatybės kortelę, Europos Sąjungos valstybės narės piliečio asmens tapatybės kortelę, leidimą nuolat ar laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Paprastai galite siųsti ne didesnę nei 3 000 Eur sumą, tačiau prie tam tikrų aplinkybių gali būti taikomos papildomos saugos priemonės ir būsite paprašyti pateikti papildomos informacijos ar dokumentus.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Visos finansinės institucijos, įskaitant WU, turi rinkti papildomą tapatybės informaciją, kad geriau susipažintų su savo klientais. Kai suprantame, kas ir kam siunčia pinigus, galime lengviau apsaugoti jūsų pinigus, kad jie nebūtų neteisėtai panaudoti.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Western Union klientų informacijos apsaugą vertina labai rimtai. Jūsų informacija bus laikoma saugiose WU duomenų bazėse ir naudojama tik taip, kaip leidžia duomenų apsaugos įstatymai. Be to, iš jūsų renkamai informacijai apsaugoti naudojame šifravimo ir kitas technologijas.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
WU pinigų perlaidų paslaugos teikimo sąlygose nurodoma, kaip WU naudoja jūsų asmeninę informaciją. Ši informacija pateikiama ant formos arba kvito, kurį gaunate ir pasirašote išsiuntę arba gavę pinigus. Taip pat išsamią informaciją galite rasti internetiniame privatumo patvirtinime.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Pinigų perlaidai išsiųsti Jums užtenka pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą: Lietuvos Respublikos piliečio pasą, užsienio valstybės piliečio pasą, Lietuvos Respublikos tarnybinis pasą, Lietuvos Respublikos užsieniečio pasą, Europos Sąjungos valstybės narės piliečio pasą, Lietuvos Respublikos asmens tapatybės kortelę, Europos Sąjungos valstybės narės piliečio asmens tapatybės kortelę, leidimą nuolat ar laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Siunčiant tarptautinę pinigų perlaidą reikia žinoti gavėjo vardą, pavardę, adresą ir šalį.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Paprastai galite siųsti bet kokią sumą, tačiau dėl tam tikrų sumų ir perlaidų gali būti taikomos papildomos saugos priemonės ir būsite paprašyti pateikti papildomos informacijos ar dokumentus.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Pinigų perlaidos į sąskaitą atveju pinigai yra pervedami į gavėjo sąskaitą, perlaidos iki pareikalavimo atveju pinigus gavėjas gali atsiimti bet kuriame pašto skyriuje, perlaidos su pristatymu atveju - pinigai yra pristatomi gavėjui.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Vietinės pinigų perlaidos gali būti išmokėtos į gavėjo sąskaitą, pristatytos gavėjui grynaisiais pinigais arba išmokėtos grynaisiais pinigais skyriuje.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
LP EXPRESS savitarna – tai elektroninė siuntų formavimo sistema, leidžianti užregistruoti siuntą, apmokėti jos siuntimą ir gauti siuntos lipduką. Siųsti galima susikūrus paskyrą arba be registracijos (daugiau informacijos apie siuntimą be registracijos rasite čia)
Registruoti savitarnos vartotojai gali susikurti savo gavėjų knygą bei matyti jau išsiųstų siuntų kelią. Sistemoje rasite:
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
LP EXPRESS savitarna gali naudotis visi asmenys bei sutartis su Lietuvos paštu pasirašę verslo klientai.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Savitarna yra nemokama visiems klientams. Mokėti reikės tik už siuntimą.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Tituliniame savitarnos puslapyje, geltoname laukelyje įveskite el.paštą bei slaptažodį ir spauskite „Prisijungti“.
Jeigu esate privatus asmuo ir dar nesate užsiregistravę, tuomet spauskite „Pirmą kartą čia? Registruokitės“, užpildykite pateiktą registracijos formą bei sekite kitas instrukcijas, kurias gausite užpildę formą.
Norėdami savitarna naudotis kaip verslo klientas, kreipkitės tel.: 1842 arba el.paštu info@post.lt – atsiųsime Jums reikalingą informaciją.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Paskyra užsiblokuoja tris kartus neteisingai įvedus slaptažodį. Norint vėl prisijungti, reikia palaukti 20 min. ir jungtis dar kartą. Jeigu jungsitės anksčiau nei praėjus 20 min., sistemos blokavimo laikas prasitęs.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Savitarnos sistema veikia per visas populiariausias interneto naršykles: „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ir kt. Naršyklės „Internet Explorer“ nepalaikome.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Taip. Suformavus siuntą iš karto yra suteikiamas siuntos numeris. Jis yra matomas skyrelyje „Siuntimo istorija“ (išskleidus „Mano siuntos“) prie konkrečios siuntos.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Norėdami suformuoti siuntą:
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Norėdami sukurti naują adresų katalogą, prisijunkite prie savitarnos ir kairės pusės meniu pasirinkite „Adresų knyga“. Atsidariusiame lange pasirinkite „Naujas adresatas“, užpildykite informaciją ir spauskite „Išsaugoti“.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Užregistravus siuntas, kurias paims atvykęs kurjeris, suformuojamas ir siuntų sąrašas (manifestas)bei automatiškai iškviečiamas kurjeris, kuris darbo dienomis, iki žemiau nurodytos valandos, atvyksta nurodytu adresu paimti paruoštų išsiųsti siuntų.
Jei naudojatės ne automatiniu kurjerio iškvietimu, tuomet suformavę siuntas kairės pusės meniu spauskite „Kurjerio kvietimas“ (išskleidus „Mano siuntos“), pažymėkite siuntą ir spauskite „Iškviesti kurjerį“.
Vėliausią siuntos suformavimo laiką, iki kurio kurjeris atvyktų tą pačią dieną, savo mieste galite sužinoti čia, pasirinkus „Kurjerio iškvietimo laikai“.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Apmokėjus užsakymą bus suformuoti siuntų lipdukai. Juos galite atsispausdinti ne tik namuose, bet ir pašte arba paštomate. Daugiau informacijos rasite čia.
Jei spausdinsite namuose, pasirinkite tinkamiausią lipdukų išdėstymą:
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Siuntos lipduką, užpildytus muitinės dokumentus bei siuntų sąrašą (manifestą) galima rasti „Siuntimo istorijoje“, išskleidus siuntos kortelę.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Privatiems vartotojams sąskaitos yra suformuojamos automatiškai po atlikto mokėjimo. Jas galima rasti einant į profilį ir pasirinkus „Sąskaitos“ skiltį. Atsisiųsti galima ne senesnes kaip 12 mėn. sąskaitas.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Siuntimo istorijoje galite matyti pusės metų senumo savo siuntų duomenis.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Informaciją apie išsiųstą siuntą rasite savo paskyroje, skyrelyje „Siuntimo istorija“. Ten taip pat galėsite matyti siuntos „Su sekimu“ arba „Pasirašytinai“ statusus Lietuvoje.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Norint suformuoti siuntą savitarnoje registracija nebūtina. Daugiau informacijos apie siuntimą be registracijos rasite čia.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Siuntų pakavimo taisykles galite rasti čia.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Vardenei / V. Pavardenei arba
Akcinei bendrovei Lietuvos paštui.
Vardenis / V. Pavardenis arba
Vilniaus „Žemynos“ gimnazija.
Vardžiui / V. Pavardžiui
Susisiekimo ministerija
Susisiekimo ministerijos
Ekonominės analizės skyriaus vedėjui
Vardžiui / V. Pavardžiui
Siuntėjo / Gavėjo vardas ir pavardė (įstaigos pavadinimas)
Gatvės pavadinimas, namo numeris, buto numeris
Gyvenvietės pavadinimas
Pašto kodas, miesto (rajono) pavadinimas
Mobiliojo tel. numeris / el. pašto adresas
Gavėjo vardas ir pavardė (įstaigos pavadinimas)
Iki pareikalavimo / Pašto dėžutės numeris
Universaliosios pašto psalaugos teikimo vietos pavadinimas
Pašto kodas, miesto (rajono) pavadinimas
Mobiliojo tel. numeris / el. pašto adresas
Papildomi gavėjo kontaktiniai duomenys, t. y. mobiliojo telefono numeris (pavyzdžiui, 86XXXXXXX) ir (ar) el. paštas (pavyzdžiui, V.PAVARDENIS@POST.LT), turi būti rašomi ant pašto siuntos voko ar pakuotės žemiau įprastų gavėjo rekvizitų – asmenvardžio ir gavėjo adreso, kur siunta turi būti pristatyta.
Svarbu! Papildomi gavėjo kontaktiniai duomenys bus naudojami tik siuntos pristatymui – reklaminiai ir kiti komerciniai pasiūlymai nebus siunčiami. Asmens duomenys gali būti tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais tik gavus asmens sutikimą.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Gavėjo vardas ir pavardė (įstaigos pavadinimas)
Gatvės pavadinimas, namo numeris, buto numeris
Pašto kodas, miesto (vietovės) pavadinimas
Šalies pavadinimas
Mobiliojo tel. numeris / el. pašto adresas
Adresuojant pašto siuntą Iki pareikalavimo, nurodoma: gavėjo vardas, pavardė, paštas, kuriame bus įteikta pašto siunta. Žodžiai Poste restante (t. y. Iki pareikalavimo) turi būti rašomi paryškinti. Valstybės pavadinimas rašomas didžiosiomis spausdintinėmis raidėmis anglų arba prancūzų kalba. Siekiant išvengti adresavimo klaidų, visada paprašykite pašto siuntos gavėjo, kad jis tiksliai nurodytų savo adresą, mobiliojo tel. numerį/el. pašto adresą.
Gavėjo vardas ir pavardė (įstaigos pavadinimas)
Poste restane
Universaliosios pašto paslaugos teikimo vietos pavadinimas
Pašto kodas, miesto (vietovės) pavadinimas
Šalies pavadinimas
Mobiliojo tel. numeris / el. pašto adresas
Papildomi gavėjo kontaktiniai duomenys, t. y. mobiliojo telefono numeris (pavyzdžiui, 86XXXXXXX) ir (ar) el. paštas (pavyzdžiui, V.PAVARDENIS@POST.LT), turi būti rašomi ant pašto siuntos voko ar pakuotės žemiau įprastų gavėjo rekvizitų – asmenvardžio ir gavėjo adreso, kur siunta turi būti pristatyta.
Svarbu! Papildomi gavėjo kontaktiniai duomenys bus naudojami tik siuntos pristatymui – reklaminiai ir kiti komerciniai pasiūlymai nebus siunčiami. Asmens duomenys gali būti tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais tik gavus asmens sutikimą.
Pastaba. Siekiant išvengti adresavimo klaidų, visada paprašykite pašto siuntos gavėjo, kad jis tiksliai nurodytų savo adresą.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Norint, kad apie neįteiktą ir pašte saugomą siuntą jos gavėjas būtų informuotas SMS žinute ar el. paštu, būtina adresuojant siuntą nurodyti papildomus gavėjo kontaktinius duomenis, t.y. mobiliojo telefono numerį ir (ar) el. paštą.
Laiškininkui pasirašytinai neįteikus registruotosios siuntos gavėjui (neradus jo ant siuntos nurodytu adresu) vietoj popierinio pranešimo, kuris paliekamas gaunamųjų laiškų dėžutėje, pašto siuntos gavėjas gali būti informuojamas elektroniniu būdu (SMS žinute ar el.paštu).
Papildomi gavėjo kontaktiniai duomenys, t. y. mobiliojo telefono numeris (pavyzdžiui, 86XXXXXXX) ir (ar) el. paštas (pavyzdžiui, V.PAVARDENIS@POST.LT), turi būti rašomi ant pašto siuntos voko ar pakuotės žemiau įprastų gavėjo rekvizitų – asmenvardžio ir gavėjo adreso, kur siunta turi būti pristatyta.
Svarbu! Papildomi gavėjo kontaktiniai duomenys bus naudojami tik siuntos pristatymui – reklaminiai ir kiti komerciniai pasiūlymai nebus siunčiami. Asmens duomenys gali būti tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais tik gavus asmens sutikimą.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Siuntų saugojimo terminai gavimo paštuose:
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Žala dėl prarastų, sugadintų pašto siuntų (padaryta nuo jų priėmimo iki įteikimo gavėjui) atlyginama vadovaujantis LR Pašto įstatymu, Pasaulinės pašto konvencijos, Pašto korespondencijos bei Pašto siuntinių reglamentų nuostatomis, taip pat remiantis tarptautinėmis sutartimis bei sutartimis su naudotojais.
Dėl žalos atlyginimo už dingusią pašto siuntą, dingusius, trūkstamus ar apgadintus siųstus daiktus, neatsižvelgiant į tai, kurioje šalyje prarasta, sugadinta pašto siunta, siuntėjas gali pareikšti pretenziją AB Lietuvos paštui per 6 mėnesius nuo pašto siuntos išsiuntimo dienos.
Žalos atlyginimo terminas:
Žalos atlyginimo dydis
AB Lietuvos paštas už prarastas, sugadintas pašto siuntas atlygina tik teisės aktuose nustatyto dydžio kompensacijas. Netiesioginiai nuostoliai, negautos pajamos, neturtinė žala neatlyginama.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Žala neatlyginama (vadovaujantis Pasaulinės pašto konvencijos, Lietuvos Respublikos pašto įstatymo nuostatomis ir Siuntimo žalos atlyginimo taisyklėmis), jeigu:
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Pašto siuntos, kuriose yra įrenginių su ličio baterijomis / elementais, yra laikomos pavojingomis siuntomis. Tokios siuntos priimamos siųsti paštu tik tuo atveju, jei atitinka šiuos visus išvardintus saugumo, pakavimo ir žymėjimo reikalavimus:
1.Ličio baterijos / elementai laikomi įrenginio viduje. Pavienės arba supakuotos kartu su įrenginiu ličio baterijos / elementai siųsti paštu nepriimamos.
2.Vienoje pašto siuntoje gali būti ne daugiau kaip dvi ličio baterijos arba keturi elementai.
3.Ličio baterijas / elementus, esančius įrenginio viduje, leidžiama siųsti pašto siuntoje, jeigu jie atitinka šiuos talpos / kiekio reikalavimus: Vieno ličio jonų elemento talpa turi būti mažesnė ar lygi 20 Wh.
Vienos ličio jonų baterijos talpa turi būti mažesnė ar lygi 100 Wh.
Ličio kiekis viename ličio metalo elemente turi būti mažesnis arba lygus 1 g.
Ličio kiekis vienoje ličio metalo baterijoje turi būti mažesnis arba lygus 2 g.
4.Didžiausias leistinas ličio baterijų / elementų neto svoris vienoje pašto siuntoje yra 5 kg.
5.Pašto siuntose nepriimami siųsti įrenginiai su pažeistomis, sugedusiomis, perdirbtomis, restauruotomis ar išimtomis iš apyvartos dėl defektų ličio baterijomis / elementais.
6.Įrenginiai remontui, pvz., kompiuteriai ir mobilieji telefonai, turi būti siunčiami be ličio baterijų / elementų.
Už siuntoje esančių ličio baterijų identifikavimą, pateiktą informaciją pašto darbuotojui ir siuntos atitikimą keliamiems reikalavimams atsako siuntėjas.
Siuntų su ličio baterijomis / elementais pakavimas
1.Pašto siuntoje esantis įrenginys su ličio baterija / elementu turi būti apsaugotas nuo atsitiktinio įjungimo. Jei tai yra būtina, įrenginio įjungimo mygtukai turi būti papildomai apsaugoti (apsukti izoliacine juosta ar pan.) nuo atsitiktinio įjungimo, kurį galėtų sąlygoti kontaktas su pakavimo medžiagomis, pačia pakuote ar kitais siuntoje esančiais daiktais.
2.Pašto siuntoje esantis įrenginys su ličio baterija / elementu turi būti tvirtai supakuotas pašto siuntoje ir nejudėti. Įrenginio judėjimas siuntoje gali sukelti jo pažeidimą, atsitiktinį įjungimą ar teigiamų ir neigiamų elektrodų susijungimą.
3.Bet koks įrenginys su baterijomis / elementais turi būti transportavimo metu išjungtas.
4.Pakavimui būtina stipri išorinė pakuotė.
5.Pašto siuntą su ličio baterijomis / elementais turi susipakuoti pats siuntėjas.
Siuntų su ličio baterijomis / elementais žymėjimas
1.Pašto siunta su ličio baterijomis / elementais papildomai neženklinama. Ant siuntos pakuotės negali būti jokių specialių ženklinimų, nurodančių siuntoje esančių daiktų pavojingumą.
2.Ant pašto siuntos su ličio baterijomis / elementais turi būti nurodyti siuntėjo kontaktiniai duomenys, kuriais būtų galima susisiekti (šalia siuntėjo adreso įrašytas telefonas ir (ar) elektroninis pašto adresas).
3.Užpildytoje muitinės deklaracijoje CN 22 / CN 23 (tais atvejais, kai ji turi būti pildoma) šalia siuntėjo duomenų turi būti nurodyti siuntėjo kontaktiniai duomenys, kuriais būtų galima susisiekti telefonas arba elektroninis pašto adresas.
Vienoje pašto siuntoje negali būti siunčiami prietaisai su ličio baterijomis ir prietaisai su ličio elementais. Turi būti tik prietaisai su elementais arba tik prietaisai su baterijomis. Ličio baterija yra sudaryta mažiausiai iš dviejų ličio elementų, todėl vienoje siuntoje siunčiant prietaisus su baterijomis ir su elementais, gali būti viršytas didžiausiais leistinas ličio baterijų / elementų kiekis vienoje siuntoje.
Pašto siuntų su ličio baterijomis / elementais gabenimo reikalavimus nustato Tarptautinė oro transporto asociacija (IATA) ir šios organizacijos išleistos Pavojingų krovinių vežimo taisyklės (DGR). Pavojingų krovinių vežimą oro paštu prižiūri Lietuvos Civilinės Aviacijos (CAA) administracija.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Pašto paslaugų kokybės reikalavimai Lietuvoje
Terminas | Kiekybinis kriterijus |
---|---|
D + 1 | 85 proc. pirmenybinių korespondencijos siuntų |
D + 3 | 97 proc. pirmenybinių korespondencijos siuntų |
D + 2 | 85 proc. nepirmenybinių korespondencijos siuntų |
D + 4 | 97 proc. nepirmenybinių korespondencijos siuntų |
D + 4 | 97 proc. pašto siuntinių |
Pašto paslaugų kokybės reikalavimai tarp Europos Bendrijos valstybių
Terminas | Kiekybinis kriterijus |
---|---|
D + 3 | 85 proc. pirmenybinių korespondencijos siuntų |
D + 5 | 97 proc. pirmenybinių korespondencijos siuntų |
Pastabos:
1. Išsiųstos pašto siuntos gavėją gali pasiekti ir greičiau nei pagal nustatytus pašto siuntų pristatymo kokybės reikalavimus.
2. D + n;
2.1. „D“ – pašto siuntos išsiuntimo data. Išsiuntimo data laikoma ta pati diena, kai pašto siunta buvo pateikta siųsti, jei ji buvo pateikta prieš paskelbtą vėliausią pašto siuntų surinkimo iš pašto paslaugų teikimo vietos laiką. Jeigu pašto siunta buvo pateikta siųsti vėliau, išsiuntimo data laikoma kita diena;
2.2. „n“ – darbo dienų skaičius nuo pašto siuntos išsiuntimo iki jos pristatymo gavėjui;
3. Kiekybinis kriterijus – kriterijus, pagal kurį ne mažiau nei nurodyta procentų pašto siuntų turi būti pristatyta per nustatytą dienų skaičių.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Draudžiamų daiktų sąrašą galite sužinoti ČIA.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Įsigaliojus 2019 m. pabaigoje priimtiems ES Reglamentams, visi iš trečiųjų šalių į Europos Sąjungą, taigi ir į Lietuvą, importuojami augalai (tarp jų sėklos, sodinukai ir kt.) privalo turėti fitosanitarinius sertifikatus. Asmenims, savo reikmėms paštu iš trečiųjų šalių atsisiunčiantiems augalus ar jų dalis, išimtys nėra numatytos, todėl siuntose atsiunčiamos minėtos prekės turi būti gabenamos kartu su lydinčiuoju dokumentu – fitosanitariniu sertifikatu, kuriuo užtikrinamas siunčiamų augalų sveikatingumas ir siuntų atsekamumas. Fitosanitarinis sertifikatas išduodamas šalies siuntėjos oficialios institucijos, kuri atsako už augalų sveikatingumą. Norėdami apsidrausti ir įsitikinti, kad Jūsų augalų, augalinių produktų ir kitų susijusių objektų siunta turės reikalaujamus dokumentus (t. y. fitosanitarinį sertifikatą) turėtumėte kontaktuoti su produkcijos pardavėju ir priminti, kad siuntą turi lydėti fitosanitarinis sertifikatas. Kontroliuojamų augalų, augalinių produktų ir kitų objektų sąrašus galite rasti čia. Detalesnės informacijos apie tai, ką reikia žinoti pašto siuntomis atsisiunčiant augalus ir jų produktus, papildomai rasite Valstybinės augalininkystės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos tinklapyje.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Mūsų laiškininkai pašto siuntas pristato 6 dienas per savaitę, paprastai nuo 8 iki 16 val. Pašto siuntos pristatymo į galutinį tašką laikas dažniausiai priklauso nuo to, kurioje laiškininko aptarnaujamo maršruto vietoje (pradžioje ar pabaigoje) yra adresatas.
Vis dėlto kartais pasitaiko, kad pašto siuntą vėluojama pristatyti. Jeigu Jūsų išsiųsta arba laukiama registruotoji arba įvertintoji pašto siunta dingo arba vėluoja, praneškite apie tai mūsų bendruoju telefonu 1842.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Registracijos mokestis apskaičiuojamas iš registruotos siuntos siuntimo kainos atėmus identiškos neregistruotos siuntos siuntimo kainą.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Stengiamės, kad siuntų atsiėmimas mūsų klientams būtų kuo patogesnis ir jas atsiimti galėtumėte ne tik jūs, bet ir jūsų patikėti asmenys. Tai priklauso nuo siuntos tipo:
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Vadovaujantis Europos Sąjungos (ES) teisės aktais, pašto siuntomis siunčiamas prekes, kurios neturi ES prekių statuso (toliau – prekės), reikia deklaruoti muitinėje.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Siunčiant pašto siuntas su daiktais į ne Europos Sąjungos šalis, būtina pridėti pašto muitinės deklaraciją. Ji yra reikalinga operatyviam muitinės formalumų atlikimui, įskaitant ir muitinės vertinimą dėl draudžiamų ir ribojamų daiktų.
CN 22 forma pildoma siunčiant:
CN 23 forma pildoma siunčiant:
Pateikiame keletą populiariausių siuntų tipų pašto muitinės deklaracijų pildymo pavyzdžių. Jei siunčiama:
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Muitiniam tikrinimui pateikiamose CN 22 ir CN 23 deklaracijose dažniausiai pasitaikančios klaidos – nurodomi bendrojo pobūdžio prekių pavadinimai, nenurodomi prekių pavadinimai, nepateikiami prekių kodai (siunčiant komercines siuntas), nurodoma neteisinga prekių vertė, nenurodoma prekių vertė, deklaracijose pažymima, kad tai dovana, nors prekės yra pirktos internetinėje parduotuvėje, nepridedamos sąskaitos ir kiti dokumentai.
Rekomenduojame užsisakius prekes internetinėje parduotuvėje ar turint informacijos apie privačių asmenų Jums numatomas siųsti pašto siuntas, kreiptis į pašto siuntų siuntėjus su prašymu tinkamai užpildyti CN 22 arba CN 23 muitinės deklaracijas ir pridėti visus muitinės formalumų atlikimui reikalingus dokumentus.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Jei eksportuojamų / importuojamų siuntose siunčiamų prekių vertė viršija 1 000 eurų ir (arba) joms taikomi tam tikri apribojimai (pašto siuntos, kurios neatitinka Sąjungos muitinės kodekso deleguotojo akto 141 straipsnio 3 ir 4 dalyse ir 144 straipsnyje nustatytų reikalavimų), reikia įforminti eksporto / importo standartinę muitinės deklaraciją. Klientui pageidaujant, importo ir eksporto deklaraciją gali įforminti Lietuvos paštas, klientas gali deklaruoti siuntą pats arba pasirinkti kitą muitinės tarpininkų paslaugas teikiančią įmonę.
Priimant iš kliento išsiuntimui (eksportui) į trečiąją šalį skirtą siuntą, kurios vertė viršija 1 000 eurų ir (arba) jei ja siunčiamoms prekėms taikomi tam tikri apribojimai, pasiteiraujama, ar muitinės procedūros įforminimui klientas pageidauja naudotis Lietuvos pašto arba kito muitinės tarpininko paslaugomis, ar norėtų deklaruoti siuntą pats. Jei pasirenkama Lietuvos pašto paslauga, klientas privalo pateikti visus muitinės formalumų atlikimui reikiamus dokumentus. Klientui pasirinkus Lietuvos pašto paslaugą, mokestis už deklaracijos įforminimą surenkamas siuntos priėmimo iš kliento metu.
Importo atveju muitinės deklaracijai užpildyti klientas gali pasirinkti Lietuvos pašto arba kito tarpininko paslaugas arba deklaruoti siuntą pats. Jei pasirenkama Lietuvos pašto paslauga, klientas privalo pateikti visus deklaracijai užpildyti reikiamus dokumentus.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Gerbiamas kliente,
pateikdamas duomenis ir dokumentus, Jūs patvirtinate, kad:
Svarbu: sąskaitą faktūrą galite išsirašyti ne anksčiau kaip kitą dieną po LP EXPRESS paslaugų suteikimo.
Jei iškiltų klausimų – susisiekite su mumis el. paštu info@post.lt arba skambinkite telefonu 1842